En dag i regnets tecken



Idag är jag trött.

Gick upp halv sex och satt på en kontorsstol i 9 timmar. Man blir lite seg.
Hade tänkt ta mig ner på stan och besöka Bokia och Biblioteket för att kolla in lite nytt till bokhyllan efter jobbet.
Men eftersom vädret inte direkt varit uppiggande, så har jag nu istället beställt lite pockets från Adlibris och två andra böcker från Bokus :) My kind of shopping!

Det fick bli en powernap på eftermiddagen. Ah vad skönt!
Imorgon är det bara att stålsätta sig för 9 nya arbetstimmar - men sen är det helg!

Då ska jag sova, mysa, titta på massa film, skruva ihop mitt toalettbord från Malm nu när IKEA skickat en ny bordskiva (paketet stått i hallen i evigheter känns det som), läsa, rå om mig själv och umgås med bara mig själv :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0