Tiss tiss tiss.. Tisdag



Jisses vilken jobbdag.
Normalt sett är tisdagar de lugnaste dagarna i veckan för mig, men idag kom det verkligen från alla håll. Man måste ha tusen bollar i luften samtidigt - vilket jag i och för sig är expert på - men idag märkte jag att jag stressade upp mig.
Jag var pigg för att jag powernapade igår när jag kom hem och la mig relativt tidigt - och vid tvåtiden kände jag av den begynnande huvudvärken och spänningen i axlarna...
Men då lugnade jag ner mig, tog en paus, sträckte på mig, snackade lite med kollegorna - och sen var det OK igen :)

Skulle egentligen ha blött upp och rivit ner bårderna i hallen igår och idag, men när jag väl kom hem så kände jag inte för det. Dessutom kan man spackla kanterna, vilket jag ska börja med imorgon efter att jag varit till Charlestown och hämtat alla grejer hos Emil.
Han var till Beckers (eller var det var) och köpte färg till mig idag då han var ledig. Och gissa vad? Grabben lyckas tappa en färgburk mitt i butiken. Seriöst! Ha ha, men han fick ju åtminstone en flirt för besväret ;) Ja förutom fläckar på kläderna.

Idag har jag mest skrotat runt, har längtat hela dagen efter min Paprika&Chili kyckling som jag gjorde till middag. Har precis tagit mig en dusch och fixar med hår osv. Slappt!
Fick hem mina böcker från Adlibris idag - åh jag ser fram emot en helg med dessa fyra godingar och massa god mat och vin - men det får bli i mitten av september eftersom jag är fullbokad fram tills dess... No stress! ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0