De gamla goa dagarna



Här.

Här ska ni få se på bruttan som lärde mig allt om att ha kul, vara sig själv, stå för mina åsikter, vara ärlig, att dansa, att vara feminin, att man kan prata om allt, hur killar funkar, att det är okej att vara liten ibland, att man aldrig ska svika sig själv, att det är hur gott  som helst att dricka champagne i bubbelpool - kvinnan som gett mig alla kunskaper och färdigheter och arvsanlag och de mest fina upplevelser.

Som alltid hade en kram till hands, som alltid sa till mig hur speciell och fin jag var, som alltid kunde prata skit och skratta åt mina skämt, som alltid älskat mig och uppskattat mig för den jag är. Som ibland gjort tossigheter - men kommit ut på andra sidan med en helt annan förståelse av mig, nu när jag själv vuxit upp till en kvinna.
Jag saknar henne och de crazy nätter vi hade i Linköping, alla upptåg och minnen.
Men än är du inte förlorad mamma, jag ska nog komma och ta dig tillbaka till de gamla goa dagarna =)


En puma-mamma


Notera att jag och mamma målade väggarna i bakgrunden !

Mina bröder knäppar sig på Msn, så vi hörs senare. Missa inte Moulin Rouge på 8an kl åtta!

// J

Kommentarer
Postat av: Kleist

Oj Oj Oj vilka pang brudar !! haha ! =)

2010-02-12 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0