En miljon ursäkter



att jag varit borta härifrån på 5 (FEM) dagar!

Problemet är att jag inte har något internet. Mitt mobila internet är felanmält och jag väntar på en ny "dongel" och grannen, som jag surfade på tills för några dagar sedan, upptäckte att jag snodde hans trådlösa internet och skyddade det 'Doh!'

So that's why!

Jag hoppas att alla mina läsare har det super.
Det har jag, som efter en otroligt seg och långsam vecka med hosta, slem och feber på jobbet nu har käkat tacos och glor på film med min älskling och min bror ihop med några pilsner =)

Vi såg nyss på Surrogates med Bruce Willis - helt OK!
Igår såg vi på District 9 som är en av de mest ovanliga och bästa film jag sett nånsin! Ni måste köpa / se den!

Nu ska vi strax se på Public Enemy men Johnny Depp, ladda upp med lite chips - sen hoppas jag grabbarna är på lite kortspel, kanske lite poker ? ;)

Ha en superkväll!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0