Heta kroppar ...



.. med massa muskler och brunkräääääm, väntas i senaste numret av Body Magazine, som jag fixade en halvårsprenumeration på igår.
Ska bli kul med inspiration och tips och trix - wie!

Jaha, dagen gick ganska fort.
När jag kom hem satte jag mig i soffan och har typ knappt rest mig...
Har ont i halsen, och det är inget bra!
Har varit hungrig precis hela dagen, nu när jag börjat ordentligt med LCHF efter några månaders paus. Magen vill ha mer maaat ha ha ! Känns dock bra att återgå till mina normala rutiner igen, känns seriöst onaturligt för mig att äta pasta och ris tex. Och det smakar ju ... ingenting!

Kollar på So you think you can dance, är det bara jag som älskar det programmet? Älskar att se folk dansa, de som verkligen kan.
Surfar dessutom runt efter ett bra gym att byta till här i stan, helst närmare och med dygnet-runt-öppet, det enda jag hittade är typ skitlångt bort och besvärligt att ta sig, aaaarrwwwhh!



Danny, Wictor och jag på väg till "metropolen" Vetlanda för några veckor sen

Har stått och lockat håret nu ikväll, och det ett riktigt hollywood-svall! Är så nöjd med min plattång!
Har förresten jävligt ont i tänderna..? Stress? Gnistlar under natten? Jisses vilket ointressant liv man har ha ha.

Ni får sova gott mina vänner!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0