I'm baaaaaaaack !



WIE - äntligen har min mobila bredband kommit, mitt gamla "modem" var trasigt och nu har det i alla fall kommit en nytt, snyggare. Så äntligen kan jag använda laptopen och komma ut på nätet igen =)

Allt är super med mig, pigg och glad som vanligt.
Däremot ...
I söndags tänkte jag att va fan nu ska jag vara smart och köpa ögonbryn & frans-färg, eftersom jag har ganska markerade ögonbryn och inte orkar hålla på och fylla i dem jämt.
Tyvärr gick det åt helvete och jag fick en ganska rejäl allergisk reaktion redan i måndags.
Hela området runt ögonbrynen är helt rött och knottrigt, jättesvullet och spänner, kliar och gör ont. Fan vad fresh liksom ha ha!
Så jag går runt och ser ut som en clown, som grabben uttryckte det.
Går på allergi-medicin men det gör mig så himla trött att jag känner mig som en pensionär, så jag hoppade över den idag men får nog köra helgen ut i alla fall, trist.

Jaa, vill man vara fin får man lida pin ??!

Kollar på True Life på MTV, om personer som ska byta kön, är inte sånt där jävligt intressant ?
Kul för dem som bestämt sig!

Jaha, annars då... Vi planerar för flytten för fullt, ska tvinga Emil att sälja massa fult skit som vi INTE ska ha med oss till nya lyan ( hör du det , va ?), planerar färger osv.
Denna vecka har jag haft bara 5 - timmarspass och det är helt underbart. Och imorgon är det ju fredag!
Det blir att kolla på Moulin Rouge med popcorn och vin - Emil är ledig och ska åka till Stockholm för att köpa ett höj och sänkbart bord... Ehh ... ?








Mina fina kollegor! ♥

Ska strax hoppa i ett varmt bad och värma upp mig!
Sen blir det slapp i sängen till sovdags.

Puss!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0