Oh my fucking god


Hej!

Här är läget riktigt bra! Har min lediga dag idag, försöker att inte tänka på att jag har en 7 arbetsdagarsvecka framför mig, fy.

Igår hängde jag med älskling direkt efter jobbet, vi åt något så sjukt gott. Oxfile på ruccolabädd med coleslaw, sjukt gott. Sen bjld jag grabben på min LHCF.dessert - mörkchokladdoppade fruktbitar (jag tog banan denna gång, förut har jag tagit hallon) med laktosfri vispgrädde. Vilken brakmiddag!

Sen drog vi till bion, som nog var den mest irriterande bio-upplevelse jag nånsin varit med om!
Det är ju tydligen sportlov i Karlstad och bakom oss satt massa ungjävlar i 15-årsåldern som SKREK sp fort nånting hände i filmen. Hon som satt precis BAKOM mig skrek fan värst, jag fick nog tinnitus. Se satt de med sina stinade äckliga fötter över vår rads stolsryggar, fy fan. Lär sig ungar inget hyfs nuförtiden?



Filmen var bra, precis som den typen av skräck-fantasi-"gammal-myt"-filmer ska vara. Bra skådisar, jag ÄLSKAR Emily Blunt som även var med i Djuvulen bär Prada. Vissa saker i filmen var dock lite dåligt gjorda...
Varulvarna ÅT liksom ingen, de bara slog folk och styckade dem. När Lawrence (spelad av underbara Benicio El Toro) blev varvulv så såg varulv-versionen inte ens ut som han. Är det ens han som spelar eller nån stuntman? (Se ovan bild) Sen fanns det likosm ingen förklaring varför pappan (Anthony Hopkins) var så jävla störd i huvudet. Aja, helt OK film!

Idag har jag faktiskt varit riktigt produktiv!
Vaknade upp hos grabben, drog hem för att jag skulle tvätta vid tio. Såg sen att jag bokat fel dag!
Drog till gymet istället och slet som en gris i en timme, sen la jag mig i solariet... Åh vad jävla härligt! Jag var en ny människa när jag kom ut ha ha!
Sen blev det att handla lite käk och avnjuta en riktigt god kycklingsallad med böngroddar och ruccola.
Jag och grabben tar varsin ego-kväll idag så nu ska jag strax föna håret, sen blir det att dra nån gammal film eller läsa lite och bara slappa med riktigt gott samvete =)

Just ja. Om ni undrar över rubriken.
På bion såg jag detta:





Jag dör, jag dör, jag DÖÖÖR! Jake är tillbaka i Prince of Persia, och så sjukt jävla snygg.
Det finnas inte ord för att beskriva hur otroligt vacker denna man är...

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0