Slappis



Halllå!

Herrejävlar, idag skulle ju bli en jättehurtig dag för mig.
Men efter jobbet så drog jag hem, så sjukt hungrig eftersom jag inte tog med mat till jobbet idag.
Massa mat i magen, sen lite prat med älskling som oväntat fick en ledig dag.
Vid femtiden kände att gud jag måste powernappa, så trött jag var.

Ha ha vid halv sju vaknar jag skitseg och ont i halsen, ställer in träningen och möter upp älskling istället.
För att gå till affären och köpa godis!
Äsch. Slappis får man vara. Mycket skönt faktiskt.

Efterlyst står på i bakgrunden, jag sitter och surfar runt lite som vanligt.
På planeringen står lite fix av hår och dusch - sen säng!


He he min älskling skickade denna för en stund sen ♥

Så himla skönt att det bara är jobb imorgon och sen ledig fredag.
Imorgon ska jag och älskling gå på bio och se Wolfman!

Ha en superkväll allihopa!

// J

Såg förresten att Jims Värld går på 3an inatt kl 4. Jag ska ju upp vid kvart i fem. Funderar seriöst att ställa klockan så jag kan se avsnittet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0