Uppladdning



Jaha, söndagen är slut strax.

Jag sitter hemma, Timo och älskling är hos honom och umgås då bror ska sova där till imorgon.
Trött som en jag vet inte vad.
Kl stod på 04.30 innan man fick sömn inatt, så det förklarar ju saken.

Idag drog jag hem och städade inför visningen, tjejen gillade min lya skarpt, ha ha hon hade god smak med andra ord! Kommer nog bli hon som får den, känns bra.
Sen drog vi till världens stökigaste Biltema för att bror skulle hitta verktyg osv, OCH en SPADE, i och med att man blir totalt insnöad med bilden varenda natt.
Sen blev det storhandling och sen hem och äta kebab och glo (ännu en gång) på Watchmen.

Nu på kvällen har jag packat upp min stora väska som jag haft hos grabb. Duschat, tvättat hår. Ha ha ni ska se mig nu, vilket jävla burr! Innan man plattat det vet ni, shit om jag skulle gå så skulle folk tro att Snömannen dykt upp igen! =)


Om jag var en hund skulle jag se ut såhär just nu!



Edit: Jaha, nu ser jag åter ut som en smooooth Mariah Carey - ja alltså håret. Bara håret. Ha ha.

Nee hör ni, ni får sova så gott! Jag börjar vid åtta imorgon, vilket innebär att jag måste upp vid fem... Men så slutar jag ju vid ett!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0