Att lyckas släpa sitt sorry ass till gymmet



Puh.
Hade en jobbig dag idag på typ alla sätt och vis.
Bestämde mig dock redan igår att jag skulle träna efter jobbet och släpade med mig träningskläder osh grejer...

Som tur (??) var släppte Martin av mig vid gymmet så att jag inte kunde smita ha ha.
Det var jobbigt i början, fullt med folk - men gud så gött sen =)
Det roligare är ju ändå att jag är starkare enligt vikterna nu än för en månad sedan =)

Fick i mig riktigt god kycklingfilé i ugn med massa chili och gott i (som jag förövrigt nästan fick fulla ögonen i när jag sminakde av mig) för nån timme sen...
Ahhh, nu blir det att faktiskt fixa iording inför imorrn och sen krypa till sängs!

Jag ska till älskling imorgon efter jobb, vi ska laga enchiladas och mysa - då han är ledig imorrn =) ♥

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0