Att misslyckas med en plan



Jaha.

Jo planen var ju att komma igång med träningen, mår som bäst om jag tränar runt 3-4 gånger i veckan.
Släpade med mig väska och allt till jobbet idag, meeeen såklart blev min förkylning värre idag.

Första halvan av dagen där jag förberedde en del i utb.rummet så var jag så trött och ont i kroppen att jag knappt visste var jag var. Sen efter lunchen sprang jag runt och var helt jävla feber-speedad - tills Jessica övertalade mig att ta en panodil. Herregud.

Dricker jordgubbste nu och snyter mig ungefär varannan minut, fy fan näsan är helt illröd och fnasig, ni skulle se mig nu i grabbens slitna för stora mjukisbrallor!
Nä, fick ringa jobbet och sjuka mig imorgon, och det finns fan inte ord för hur mycket jag hatar det.
Varenda minut jag inte är på jobbet har jag grymt dåligt samvete för. Usch.

Inatt sov jag nästan ingenting, så det får bli att krypa ner strax. . .


Bjuder på en bild för ett par månader sedan då jag och grabb bakade
kanelbullar mitt i natten (jag är ganska säker på att jag var sjuk då också, annars kan jag
fan inte ursäkta mitt utseende ha ha) - Mattias uppskattade dem iallafall!

// J

Ps. Akta er för människorna på bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0