Dagens



... seghet : Sorry att det blivit dålig uppdatering här. Har varit/ är sjuk och imorse vaknade jag upp med världens halsont och hosta och slem och feber. Inget bra!
Så jag har spenderat dagen i sängen och soffan, ungefär som jag gjort hela helgen.
Jag och grabb kollar på Band of Brothers, medan jag hostar slem och lider .. och älskling kokar the och tvingar i mig hostmedicin ♥

Kommer vara hemma från jobb imorgon också, riktigt drygt men nu vill jag bara bli frisk och kry och pigg igen!

Ligger och gosar i säng med massa vatten, nu ska vi glo vidare på BoB.

Take care!

// J

GRATTIS Johan på 28-årsdagen ! =) (måndag)
Och GRATTIS till min bror Max som fyller 18 år ! (måndag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0