Heminrednings-inspiration?



Ha ha.

Ja gick ju upp tidigt imorse.
Och har känt av det hela dagen kan jag säga - så himla trött!
Kollade nämligen på en lya som var väldigt charmig!
Dock behövde det göras en hel del med den, så vi får väl se...


Ett exempel på ett kök som jag gillar ! Älskar accentfärger

Annars så är jag stolt över att jag lyckades komma ut idag i den 20-minusgradiga vädret med grabben.
Apoteket, Systemet och Hemköp och sen bussen hem - det var det enda vi klarade ha ha!

Håller på att tvätta just nu, ska faktiskt ta och götta ner mig i soffan med en glas is-te och läsa Dan Brown en stund.
Sen blir det en tidig kväll ikväll! Eftersom min buss går 06.15 imorgon och jag är framme på jobbet drygt två timmar innan jag börjar - bara för att helgbussarna går varannan timme !

Men för er som har fredag nu och inte söndags som jag - så hoppas ni har det gött!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0