Insomnia & mardrömmar



Jaha.
Känns ju helt underbart att gå upp 04.45 när man sovit kanske 3-4 timmar...

Står i fabrikatets bipacksedel att det är ganska vanligt med sömnstörningar - såsom att ha svårt att sova och att man kan få mardrömmar.
Mardrömmar hävdar de dock beror på själva upphörandet av tobaksvanan.

Konstigt, jag som slutat förr har aldrig haft mardrömmar av det - men inatt hade jag de sjukaste drömmar jag kan minnas. När jag väl somnat, vilket inte var lätt.
Som att man hällt i sig 4 liter Red Bull innan, glasklar i huvudet!

Tur att man kan sova på bussen.
Och att jag slutar kl 14.05 =)

Nu ska jag hoppa i outfiten och käka frukost!


// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0