LCHF-matlagning & sega bloggar



O'boy!

Jag har verkligen stått i idag!
Satt på utbildning hela dagen på jobbet, då den drar igång på måndag och det är en del att förbereda.
Sen hade jag mini-möte med min TL där jag fick en del beröm ♥ och goda nyheter. Riktigt kul =)

Var hemma redan tre (!!) och gjorde iordning mat direkt eftersom jag inte hade någon lunch idag.
Chilikassler i ugn, och den blev helt perfekt !
Sen slappade jag en del,  och gav mig på att fixa morgondagens fredagsfrukost - omelettrulle med baconröra.
Och som om inte var nog!
Så svängde jag ihop chokladöverdragna hallon med vispgrädde som dessert =)
Nej, tycker egentligen inte om choklad.
Nej, det var inte sött för fem öre.
Men kombon blev jättegod.

Har haft en dag där jag varit sugen på snus från och till, så desserten var faktiskt välbehövlig.

Nu ska jag slänga mig i duschen och fixa inför morgondagen, sen ska jag nog försöka sova vid nio idag...
Imorgon är jag i stan kl tre, ska möta grabb och åka till Ikea =)
Sen blir det oxfile-middag och några pilsner för att fira att vi fick lyan, och säkert någon film och mys till det ♥

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0