Skitnyheter och stora beslut


Hejhopp!

Har hunnit landa och softa lite hemma efter jobbet, har gått väldans bra idag.
Om man bortser från min bussresa from hell - jag fick nog alldeles för mycket nikotin i mig när jag bytte plåster imorse, jag mådde så illa på bussen att jag var helt övertygad om att jag skulle spy vilken sekund som helst.
Lyckades hålla mig, men jag var beredd att hoppa av bussen hela resan! Puuh!

Med den erfarenheten rikare har jag kommit till insikten att man INTE ska sova med nikoplåster. Oavsett om de är 24 timmars eller inte.

Just ja, på tal om skitnyheter.

Barack Obama tog sin egen fru på höften, framför massa paparazzis. So? De är väl människor!
Någon från Paradise Hotel låg med någon och sen någon till på samma kväll. Shit vad intressant. Värre förnedringstv finns inte.
Någon fransk skitpsykolog menar att otrogna män i själva verket älskar sina fruar, och att otrohet är helt naturligt och borde främjas. Tycker psykologen borde skjutas.

My my. Händer stora grejer i världen idag.


Så här road är jag.

Beslut då?
Joooo... Imorgon får jag veta om det blir något konkret av det eller inte. Får se om jag kanske skvallrar då ;)

Nu ska jag bege mig ut i kylan och tvinga Ica att ge mig mina Converse-skor. Ska även passa på att panta!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0