Tidig morgon på min lediga fredag



Ja men hörni.
Sorry att det blivit lite dålig uppdatering här.

I onsdags satt jag och chattade med min mor i flera timmar, för de som inte vet så bor hon nere i Småland någonstans så det är inte så ofta man pratar.
Sen kom älskling förbi med en bukett röda tulpaner och en vinflaska, och vi käkade middag och kollade på film.
Igår så gick vi upp på eftermiddagen ha ha. Vi var båda lediga så vi satt och bara var rötna hela dagen typ och pillade med ett projekt vi har ;)
Sen drog vi hem till grabb och åt middag och hyrde Halvblodsprinsen, eftersom vi nyligen sett alla andra Potter-filmer. Är by the way ute efter Harry Potter-böckerna fast i pocket - någon som vet var dessa kan hittas?

Mja. Sov över hos grabb igår, kom precis hem till mig för en stund sedan och slänge i mig en skål fil med hasselnötter och en kopp kaffe. Är så trött, så jag tänkte faktiskt krypa ner under mitt gosiga termotäcke en stund!
Jag drömmer så sjuka saker när jag har plåster om natten!
Inatt drömde jag om min föredetta, och de är inte så lätta att skaka av sig. 

Älskling jobbar idag, och jag jobbar imorgon så det är en del som ska hinnas idag.
Diska, tvätta ikväll, jag måste iväg och handla ( mitt kaffe är slut ), skulle behöva till stan och hitta mig en snygg bolero och så systemet såklart.
Imorgon fyller ju Niclas år och har inflyttningsfest =)

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0