Wiwawawa



Damn!

Detta känns sååå bra.

Jag och bror var och handlade, sedan har jag städat här, skurat kök och badrum, dammat (!!) fixat med mat och lunchlåda och dessutom tvättar jag nu under kvällen.
Det som återstår är att tvätta håret och göra iordning inför imorgon.

Nu ska jag strax kika bort till kiosken och köpa ostbågar (sshhh, inte skvallra) och sätta mig och glo på Harry Potter, köpte ju boxen till älskling i julklapp men eftersom han har jobbat under kvällen så snodde jag den he he.
ska även inhandla tuggummi . varför glömmer man alltid nånting på affären? - det känns faktiskt lite konstigt att inte ta en cigg/ta en snus efter att man ätit. Tuggummi känns alltid fräsch.

Älskar söndagsmornar.
Mina absoluta favvoserier :


På 3an från 11.30 på söndagar (ställer seriöst klockan efter det här programmet!)



På Discovery strax efter tolvslaget på morgon. Min favorit är Aaden (med glasögon) och Alexa!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0