Dagen före



Hallå!

Andra dagen på semestern - det känns redan som att man varit ledig länge :)
Gjorde sista dagen på jobbet i torsdags, och vi har firat midsommar ute i Lene med goda vänner, vi har suttit på uteserveringar, ätit middag med Alexandra och Adam, shoppat, solat, och hunnit med en massa!

Imorgon ska vi till Köpenhamn! ♥
Vi ska bo på ett underbart 4stjärnigt hotell i hamnen bakom city och bara götta oss med heldag på Tivoli, smØrrebröd och pilsner i Nyhavn, clubba lite och bara göra vad som faller oss in. Vi ska sova där i 3 nätter och kommer hem på lördag kväll. Ska bli super :)

Så idag har vi provsatt upp tältet som vi köpte igår. Ett McKinley för 600 ynka spänn. Det gick lätt som en plätt :)

Strax blir det att tvätta kläder och gå ner på stan och växla pengar till danska kronor, och packa inför imorgon - då vi åker kl 07. Det är kvavt men molnigt ute så det blir nog en slapp filmkväll ikväll med lite godis. Ska även hämta ut mina böcker som jag beställde från Adlibris - bla sista Sookie-boken :)



Är så grymt nöjd över mina kritvita Converse-skor som jag hittade igår på Intersport. ETT par fanns kvar, de var i min storlek och de kostade bara 350 kr! :) Och igår fick jag tag i Kents nya album  på en MACK ha ha. Har inte hunnit lyssna på den än men det får bli ikväll kanske..

Ha det gött!!

// J

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan

Kul att höra att det går bra för dig :)

Va ett TAG SEN



Mvh Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0