Biggest Loser



ha ha. Vad fan är roligare än att se feta människor bråka? Eller skumpa runt på ett löpband?

Åh herregud.
Jaha, måndag. Man överlevde denna dag också. Mycket att göra på jobbet som vanligt, och fick mycket gjort, fast inte alls det jag kanske borde fokuserat mest på. Tyvärr kommer alltid annat i vägen!
Meeeen, resten av veckan kommer gå i ett nafs! =)

Imorgon blir det träning och sol efter jobbet ( jaaa, idag orkade jag fan inte, helt s l u t efter helgen ).
Sen onsdag blir det samma sak, och så häng hemma hos älskling.
Skulle egentligen behövt springa förbi honom och hämta min Body Magazine som kom förra fredagen, och så är jag lite sugen på min fina present jag fick av älsk innan helgen - fina underkläder i lila =) Tack söt ♥
Men jag ska sova hos honom torsdag också, och sen är det ju helg och då bor jag ju alltid där ha ha.

Så rolig ser min vecka ut ;)
Fick mitt schema idag förresten och jag är ledig hela påsken! Plus min efterlängtade semester vecka 15.


Jag i helgen!

// J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0