I'm walking on sunshine



Tjo!

Fan vilken bra dag! Effektiv, känner mig nöjd med min instats, fick lite att bita i ha ha. Dock sjukt stressigt, som vanligt i sista minuten. Ser fram emot morgondagen, det ska bli kul! Måste bara säga det att jag har världens bästa kollegor ♥

När jag kom hem blev det bussen bort till solariet, jag somnade till ett par gånger kan jag säga!
Jag drömde om vampyrer inatt, som frös... Ha ha! Var nog för att jag tog av mig och själv låg och frös, konstigt hur hjärnan funkar när man sover.
Sen blev det tacoköttfärs med avokadoröra och sallad, det var mycket gott kan jag säga eftersom jag inte fått en bit i magen sen lunchen vid tolv. Inte bra att ha så länge mellan måltiderna...
Ska ju börja med protein som mellanmål två gånger om dagen, men fan vilken jävla djungel! Och tiden finns liksom inte riktigt till det denna vecka.

Strax blir det att hoppa i duschen och sen sängen relativt snart. Trött som en gnu!


Jag & lillebor Wictor i lördags

Åh.. jag plockade ner alla mina bilder igårkväll, som jag har uppe på garderobsväggarna och kylskåp - helt tomt känns det! Men det ska bli så kul att bli sambo =) Snart är det 1a april!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0