Hjälp mig flyga



Ni anar inte hur mycket som rör sig i skallen på mig just nu...

Vi har haft brandlarmsutryckning på jobbet (som tur var brann det inte!), en massa andra saker som ändras och görs om och som får mig att känna mig osäker.
Planeringen kring jul och hur jag ska göra med allt.
Helg-planering som jag funderar över om vissa saker blir av, om jag ska få ändan ur vagnen att göra andra saker...
Har en fet TV som står i hallen, måste lägga ut den på annons, och mitt gamla TV-bord (om jag ska spara det eller sälja, jag velar) och även mitt superfina badrumsskåp som inte ens blivit använt måste bort.

Jag drömmer supermycket varje natt och har svår huvudvärk och måste knapra Alvedon nästan varje dag. Blir knäpp!
Sjukt mycket helt enkelt. Blir dåligt med inspiration till annat.

Skulle behöva kolla på julklappar, hjälpa Emil med lyan, fixa saker i min egna lya, göra om tatueringen, boka biobiljetter till Harry Potter (när ska det hinnas?!) bestämma mig bestämma mig BESTÄMMA MIG!

Har dessutom en vecka ledigt första veckan i januari, haha nu vet jag inte ens vad jag ska göra med den!



Min allra högsta dröm just nu vore att ta ledigt i ett år, åka långt långt bort och tänka. Och skriva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0