Helgens aktiviteter



... eller rättare sagt avsaknaden av aktiviteter.

Fredagen blev några öl, kortspel och frågesport.
Lördagens bodde jag i soffan medan Emil jobbade. Sedan blev det en promenad, kina-takeaway och massa film.
Idag hade jag tänkt dra en shoppingrunda på stan, men jag är verkligen inte sugen...
Ändå skulle jag behöva det, för min höstgarderob är inte direkt välfylld. Oversize-tishor, koftor, cardigans, jeans och byxor behöver jag. Men blö att gå ner på stan i gråa trista Karlstad just nu...

Vi får se om jag orkar :)
Sedan blir det nog sex-bussen hem till Karlskoga igen. Min söndagsångest är inte för hemsk, eftersom jag inte börjar förrän halv tolv imorgon!
Ny grupp, nya kollegor och nya arbetstider. Kommer bli intressant.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0