Jag ber om att få gratulera



... min fina lillebror som fyller 24 år idag! Hura hurra hurra! Hoppas grabben får en finemang dag nere i de småländska skogarna, och att det inte dröjer för länge tills vi ses igen ♥

På mitt håll spenderas kvällen med fix of the hair; ni vet tvättat, föna, platta osv. Lagat mat och diskat, same old same old. Arbetsdagen känns om ett töcken - ett trevligt töcken förvisso, men ändå. Vissa dagar sitter man i sin egna bubbla.
En liten gemensam promenad efter jobbet med goa Johan piggade upp i alla fall! :)

Igår förgyllde Emil arbetsdagen med både fika och lunch. Och ta mej tusan att han hängde med hem och åt middag också :) God korv stroganoff och massa snack och allmänt häng.

Imorgon är det torsdag och det känns helt OK!

Jag & lillebror. Lika ? :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0