Mojave


Yello!

Jisses vad jag älskar fredagar!
Arbetsdagen gick ganska segt faktiskt, men till slut var det dags att dra passerkortet för sista gången denna vecka.
Jag tog en runda ner på stan för lite handling, så jag ska slippa gå utanför dörren på hela helgen haha.

Emil ringde förut och undrade vad jag skulle hitta på.
- Mja, glo på film och softa, sa jag.
- Jaha, blir det några öl ikväll då?
- Nej. Jag dricker juice, svarar jag.
- Va?? Har du blivit sjuk på riktigt?!

Haha. lite oroväckande att han nästan trillar av stolen för att jag inte dricker öl på en fredag.

Därav mitt beslut att inte dricka i helgen, och heller inte hänga med på kick-offen i Örebro med kollegorna imorgon. Vi skulle ursprungligen gå på grekisk restaurang först och sedan på spökvandring på slottet, men guiden blev sjuk så det blev inställt.
Så min misstanke är att de flesta tjejorna och grabbarna kommer festa vidare på Frimis efter middagen imorgon, då det fixats VIP-biljetter och allt. Hoppas de får kul!

Så för min del är det apelsinjuice, LOKA och Cola light som gäller tillsammans med sovmornar, filmer, tv, böcker.
Måste bli friskare än vad jag känner mig, så att jag orkar genom nästa vecka också.

Mitt hang-around ikväll :)

 

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0