Yellow team, blue team


Biggest Loser kollar jag på nästan dagligen.
Så sjukt underhållande, och nästan alltid är det massa tjafs mellan tjockisarna, intriger och svek.
Gillar verkligen inte underhållningsprogram annars men detta funkar alltid :)

Dagen gick bra om än lite seg.
Vi såg årets första snö! Samtidigt som det var strålande sol ute, såg lite konstigt ut.
Snön smälte bort direkt, men hua vad kallt det är ute. Minusgrader mitt på dagen...
Har dock en ny snygg varm jacka så jag klagar inte på att få använda den he he.

Imorgon är det fredag, så sjukt skönt!
Planen är att Emil kommer hit och helgar. Kinamat, öl och film står på schemat.
Men först ska en arbetsdag avhandlas och fredagar brukar vara uppsluppna, så det är nog inga problem. Sedan har jag bokat lunch med Johan imorgon också så jag tror nog att det kommer säga Tjof! så är det helg :D

Haha, jag & memil försökte oss på en Zoolander

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0