Valborg !



Tjoho !

Färdigarbetad för denna vecka och i helgen är det äntligen Valborg.

Valborg är något av en favorithögtid för mig, man liksom firar in sommaren och maj. Oftast skitfint väder, man grillar, skiter i krogen och träffar massa vänner.
Sedan är det dessutom i år 11 års jubileum. För mina stackars framtänder ! Haha, sjukt att det är 11 år sedan lilla jag drack mig full på storasyrrans fest och slog ut tänderna mot asfalten.

Men än så länge är det bara fredag och jag har städat och håller på att tvätta.
Ikväll ska jag laga enchiladas och så kommer grabben hit och myser, det blir nog Band of Brothers ikväll, och självklart en Pripps.

Skickade iväg ett ros-sms till en person som har det svårt nyss. Hoppas det värmer !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0