Resumé

Årets sista dag !

Grabb ligger och nappar lite efter jobbet, och snart ska jag börja göra i ordning nyårsmiddagen. Sen blir det fest med vänner och skåla in nya året !

2011 då. 2011 har behandlat mig bra. Eller rättare sagt så har jag sett att det blivit ett bra år.

Träffade och lyckades vinna pojken jag blev kär i. Trivdes på jobbet, som kändes stabilt.
Hade en underbar sommar med festivaler, konserter, Göteborg och Liseberg, resa till Köpenhamn och många roliga fester.
Började plugga media under hösten och tog det största beslutet hittills i mitt liv - sa upp mig från mitt fasta jobb och sökta till universitetet. Och kom in !

Träffat min familj, firat födelsedagar, lärt känna grabbens familj, överlag lärt känna mycket fina människor under året.

Jag är övertygad om att 2012 kommer bli minst lika bra om inte bättre!

Längtar efter Kents nya album, festivaler, turneer, utlandsresa med älskling, nya upplevelsen med att plugga på universitet och gemenskapen där.

Gott nytt år !


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Hoppas du haft en awesome dag :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-09 @ 17:19:59
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0