Trasig

Fy fan vilken helg.

I fredags när gänget drog till TCs julfest drog jag, grabben och Oscar till Harrys istället. Det var jävligt chill och satan vad full man blev.

Dagen efter skulle jag hänga med Christoffer, då kom han och Andreas på att de skulle akutraca till Örebro och bolaget och handlade då med sprit till både mig och grabben.
Vid åtta kom vi dit, trasiga och bakis men det gick förvånansvärt lätt att bli full igen. Musik, massa garv, lite FIFA och sen två taxibilar ner till Harrys där det blev massa dans och mingel. Sjukt kul!

Fast man får ju betala priset. Min mage gick sönder igår och jag kunde inte sova förrän strax efter kl 06 ...
Nåväl.

Lite sådär barnligt, oförklarligt glad över att det småsnöade ute nyss... Nu blir det en tripp till affären och sen ska jag försöka mig på en promenad, men är genomförkyld så vi får väl se hur det går ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0