Joe Black



Har nyss sett Möt Joe Black. Gråtit floder.
Kommer inte ihåg att den var så sjukt bra! Var evigheter sedan jag såg den sist, men åh så bra.

Jag älskar när man gråter till filmer, det känns bra att få rensa tårkanalerna :)
Normalt sett brukar Moulin Rouge do the trick men denna film får bli en klar tvåa.

Annars idag drog jag ner på stan och fixade systemet efter jobbet. Kom hem runt sju och hade ju tvättstuga till tio men jag orkade seriöst inte rota och hålla på det med. Jag jobbar ju kväll till veckan så jag få ta det då.
Utöver det har jag inte gjort ett knop förutom att ligga i soffan under en filt framför tvn. Skönt!

Nu är det Constantine på 9an, den filmen är också otroligt bra men det krockade lite med Joe Black-filmen. Får se om jag orkar vara uppe till kl halv två för att se klart den. Sängen ser helt klart inbjudande ut...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0