Välkommen in



Haft en bra dag. Den gick så himla fort dock!

Har skickat iväg ännu en ansökan idag. Två totalt.
Kan ju inte skada. Får jag nej av båda så får jag omgruppera. Tänka om. Tänka rätt.

Har även kontaktat en säljare av en fin lya, bara för att höra mig för lite.
Det är ju alldeles för tidigt att säga bu eller bä just nu men som sagt, att höra sig för får man! :)

Två dagar kvar till helg nu. Det lär gå fort som attan.
Längtar efter kvalitetstid med mina favoritkollegor!

Nu blir att att ladda kaffebryggaren inför imorgon bitti, diska sista disken och sen hopp ner i min underbart mjuka säng och sova. Min absoluta favoritsyssla :) Godnatt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0