When Ginny kissed Harry



Legat och lyssnat på HP soundtracket till halvblodsprinsen tills öronen blödde nästan. Ååååååh så bra.
Alla som vill höra århundradets vackraste kärleksmelodi söker på Harry Potter på Spotify och väljer Harry Potter and The Half-blood Prince och så spår 20 "When Ginny Kissed Harry". Nicholas Hooper är genialisk!

Arbetsdagen gick relativt segt trots att jag hade tons and tons att göra.
Däremot kom en rätt skoj sak ur dagen efter en tevlig lunch med Chrille; vi styrde nämlligen upp en pstn-fest som blir hemma hos mig nästnästa helg. Ingen har varit hemma hos mig än trots att jag flyttade in i augusti och jag tror alla är bra sugna på lite party igen, speciallt nu när gamla gänget är lite utspritt. Så det ser vi fram emot!

Annars är jag sjukt konfunderad över alla virus min dator hittar och som gör att datorn fryser sig hela tiden; samt sjukt trött på att alla elektroniska apparater ska sluta fungera ordentligt så fort jag kommer i närheten!

Nu: Sömn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0