bakis.se



Hej och hå.
Ligger i soffan och degar, känner mig allmänt varm och sliten.
Har rökt sönder halsen, snusat sönder läppen och är helt öm i kroppen. Fy fan man kanske skulle bli nykterist.

Gårkvällen var i alla fall väldigt trevlig, först var det hockey och sedan lite fest hemma hos Emil.
Efter det blev det Nightshift, jag hade faktiskt kul men det berodde nog på att jag träffade grabben där. En relativt lugn och tidig kväll med den äckligt långa vägen hem. Men bara i 3 veckor till !

Imorgon kommer Jan hit och förbesiktar min lägenhet. Och efter det är det dags för kontraktskrivning. Och packning och sånt. Underbart!

Sen på torsdag är det dags för tatuering! Lite nervös men jag längtar tills den sitter där på armen.

Nu ska jag kolla vidare på Nicolas Cage och försöka förtränga att det varit snöstorm här under kvällen och det är vitt överallt ute... Det är ju sommartid nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0