Changes



Denna vecka är en vecka med många förändringar.

En del har redan hänt, en del vet jag att de kommer, och en del liksom ligger och pyr under ytan; redo att dyka upp när som helst.

Jag är en vanemänniska. Jag trivs som bäst när saker och ting är inrutat, förutsatt att det funkar. Jag gör mitt jobb, jag går hem, jag umgås med den och den och på fredagar är det tacos och öl. Lite så.

Vissa förändringar känns väldigt bra men de tar ändå tid att vänja sig vid.
Och vissa förändringar är bra, men samtidigt dåliga; helt beroende på vem man pekar på.
Jag börjar väl känna att jag står på en rand, där jag mitt tålamod börjar ta slut och där jag verkligen måste göra hårda val gällande vilken väg jag ska gå.

Jag har hört att man alltid ska sätta andra framför sig själv. Vända andra kinden till.
Men i verkligen är vi alla egoistiska svin.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0