Dagens


... smärta inleddes imorse vid halv elva-tiden.
Då satt jag nämligen i tatuerar-stolen igen !

Ont gjorde det, inte supermycket men på ett "vassare" sätt än på Kent-tattoon. Gick ialla fall bra hur som helst, Emil fick komma och stri med mig för att distrahera. Efter nya så fixade även Krille till mitt e på Kent-tatueringen. Jag är så sjukt nöjd med båda !
Nu är jag inplastad på hela högerarmen, haha man känner sig lite handikappad.

Efteråt gick jag och Emil och käkade kinamat, det var sol ute och både brillor och vårjacka på ♥

Nu vill jag att det ska bli fredag, så att jag kan ta av plasten och njuta av mina fina tatueringar, ta kort och visa upp dem.
Imorgon blir det dessutom chill-häng hemma hos mig med tacos, öl och musik med grabb, Emil och Jessica. Perfekt fredag !

Förresten, fick mitt skattebesked idag. Hela 700 kr får jag tillbaka. Nya Converse !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0