Gemigsommar.nu



Fördelen med att jobba kväll är att man hinner med att se lite dagsljus på förmiddagen.

Just nu lyser solen, det är plusgrader ute, snön smälter, man kan skymta asfalten och hör fågelkvitter.
Våren på väg ?! Åh jag hoppas verkligen det! När man kan gå till jobbet med solglajjor känns det onekligen som att det är på gång i alla fall!

Igår var jag och tittade på en lägenhet, en etta som ligger bara ett stenkast från stationen och sjukt nära centrum, samtidigt nära alla vänner man umgås mest med. Det står 3 personer före mig i kö, och jag håller verkligen tummarna att de ska tacka nej så jag kan få den! Vill inte hoppas för mycket, för chanserna är väl inte direkt superstora, men jag hoppas hoppas hoppas !
Tänk vad underbart att slippa gå kilometer hem från krogen, kunna storhandla och bara gå typ 50 meter hem eller ha krypavstånd till PiP i sommar ?

Hoppas!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0