Det är något stort på gång



Jag kommer, jag kommer, jag kommer.... Jag är nästan där !
La la la... Ja ni kan den väl alla vid det här laget he he.

Min lördag stavas s l a p p.
Haft en skön morgon med kaffe på sängen, sen har jag mest legat på soffan och slösurfat och lyssnat på musik. Sovit middag på 1 ½ timme, ätit, hämtat en tavla hos Emil. Mja. Gäsp.
Riktigt nice!

Ikväll skulle jag och Christoffer hängt, det var nämligen ett tag sedan. Men det blev istället häng med älsklingen; några öl, lite chips och några roligare filmer.

På tal om filmer så hade vi filmkväll hos Emil och Jessica igårkväll, jisses jag tror jag fick typ 13 hjärtattacker under kvällen. Vi kollade på Insidious, jag kan verkligen rekommendera den. Men fan vad kul det var, typ alla satt med fingrarna för ögonen när vi kollade på den...

Nu ska jag dra och köpa chips !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0