A roaring ramage of revenge


Mmm, kvällen igår spenderades med Kill Bill 2. Sjukt bra rullar alltså!
Kom precis hem, så det är klart det första man gör är att sätta sig och blogga lite med en kopp kaffe.
Pratade en snabbis med min lillebror Danny nyss (inte Idol-Danny men nära inpå). Sötnosen har skaffat jobb, enbart på sin karisma ! Sjukt, min lillebror som alltid varit lillDanny som sa "kälning" istället för klänning och "stölvar" istället för stövlar har gått och blivit stor. Svårt för en att omvärdera alla minnen man har av lillplutten. Och han som alltid varit lång och smal, nu har han byggt på sig och fått värsta kroppen. Snygg klädstil, lite snett leende och sådant där kort, lite halvlockigt hår som vi tjejer älskar.
Jag är väldigt stolt över honom! Han tog sig ur massa svåra saker med bravur!

Ikväll är det party party! Var tvungen att slänga i mig en skagenmacka, annars blir det väl tur retur toaletten för mig redan halv nio ikväll ha ha. Och imorgon klockan tolv åker jag upp mot stockholm och - KENT. Pirrigt... Fick låna Viktors gråa Cheap Monday med snyggt häng, så blir det svart svart till det och min militärsjal. Och svart mössa med kent-pin. Längtar! Men det gäller att inte vara bakis imorgon alltså...

Ikväll blir det grått. Och massa ööööl!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0