Byrokrati = SKIT


Blir så himla arg, mordisk, fly förbannad och får lust att slå ner samtliga anställda på Svensk Kassaservice. Plus Skattemyndigheten. Och de IT-ansvariga på ovan nämndas webbsidor.
På grund av nått jävla familjeintyg så kommer det dröja 3 underbara jävla FITTveckor tills mitt ID-kort blir klart. HALLÅ; jag åker om 2 ½ vecka!!
Ursinnig! Bäst för dom jävla svinen att det går fortare än så...

Något roligare - Kent. Titt så fina synthluggar.. Och frackarna. Yummie så snyggt.

image23

På lördag lördag lördag lööördag ska jag se dem - wooho! *pilutta er som inte ska det*
En sådan här vill jag ha då..

image27



Jaha, nää.. nu ska jag väl gå och dricka lite mer kaffe, så att de spelberoende får utlopp för sina lustar.
Krullikrull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0