Janice Dickinson


..vilket jävla offer!
Inget luktar slappsöndag såsom Janice!

image11


Ute snöar det som TUSAN, woho.. dreaming of a white christmas någon?          image12


Fjärde koppen kaffe har slunkit ner för morgonen. Typ ingen hemma. Saknar gosgubben..
Sovit rätt dåligt inatt.. Fick ett mess kl tre från en viss krogbördig person. Hoppas på att människan kommer fram till något snart.

Mindre än en vecka kvar till konsert. Turligt för mig så jobbar inte farsan så jag kan dra till honom efteråt. Hade tänkt gå till Pet Sounds och dra några öl efteråt men det är inte så jättekul när man är helt ensam. Ska kolla upp om det finns några nattbussar, kanske drar hem på en gång.. Känns ju jävla pissigt, men nu för tiden är pakter inte värda nånting tydligen.
Men kvällen innan blir det skoj. =)

Nä, nu ska jag ta och beställa lite shit. Samt boka resa till Denmark. Samt kolla upp min framtida arbetsplats. NemoQ.se - kolla in!
Shalom...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0