...vilsen


Bland alla dessa internetsidor. Var i helsike kan man hitta bra foton på frisyrer?????
Tydligen ingenstans.
Däremot hittade jag denna som av en slump.. ha ha, det var den här frisyren Per klippte på mig för drygt två år sen, men med blodröda slingor istället.

image18

Men en snygg bild av ljusbrunt hår med lugg var svårare.. Men typ såhär.

image19

Mmmm... Måste dock vänta några veckor tills min hiskeligt fula utväxt blivit ännu synligare. Skoj.

Kollade nyss på Transamerica, jävligt bra rulle om ändå stundtals pinsam. Längtar efter Borat, måste se den igen - sjukt rolig film alltså!
Imorgon bär det av till tråkiga Skatteverket, ska fixa mitt ID-kort.. Usch, ser ut som en skrämd ko på fotona.. Typiskt när man liksom var jävligt nöjd med den bild man haft i typ 8 år. Varför ska sådana triviala saker som ID-handlingar gå ut så man måste göra nya??? I och för sig ska det bli skönt att kunna gå till Systemet själv istället för att be sina flera år yngre kompisar. (Bolaget har en policy att inte acceptera ID-kort som gått ut - vaddå, som om jag blivit yngre bara för att kortet är gammalt????) SICK.
Nej, men så jag kan skicka in alla handlingar till danska immigrationsverket så jag kan få mitt uppehållstillstånd. Var ju dansk medborgare när jag var bebis, så jag hoppas det underlättar handläggningstiden.
Jobbar bara onsdag och torsdag - underbart! Fast det blir lätt tråkigt att vara ledig också.. Speciellt nu när min feber verkar ha försvunnit helt puts väck..?
Ja ja, nu ska jag tjöta lite... see ya later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0