Irriterad

.. på idel människor som tror att de har rätten att kräva mig på all sorts information om mitt liv - var jag ska, med vem, hur, när osv. Och sedan när man väl varit så god och berättat det så tror vederbörande inte på vad man säger!
Men HAN å andra sidan är tyst som en j*vla mussla om allt som har med honom att göra.
ÅH! Blir så arg och irriterad och förbannad.

Den Högtidliga Torsdagen känns inte ett dugg lockade. Någon tjej som kan dekla med sig om hur bäst får en kille att sluta gå en på nerverna. HELA.TIDEN???

Känns skönt dock att i morgon blir det filmkväll med brudarna, lite pilsner och massa skönt ventilerande snack. det behövs för min arma själ!



 image4
Linn & Virre  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0