Inställd promenad


Ja, Teddy tyckte att jag skulle ta det lugnt istället idag eftersom jag inte alls sovit mycket och dessutom har en del kring jobb och dylikt att fixa med. Det blir promenaix imorgon istället.
Vad skönt, för då passar jag på att glo på några av filmerna jag fick låna av brorsan (Johannes 12 år). Antingen Shrek 3, Råttatouille eller Pirates of the Carribean 3... Hmm, svårt val... =)



En fin liten ros som älskling gav när jag hälsade på

- Du är din mamma
- Men du är din mammas mamma
- Du kan vara din mammas mormor!
- Du kan vara du!
- Höh.. Du ÄR du!
- Men fan.. du kan vara din pappa!
- Men vad fan du ÄR din pappa!
... osv osv osv...
Ett utdrag av en del av konversationen på PiP, till stor del brought by Rocky Björn och Tom som dessutom var upphovsmännen bakom denna evighetslek.  

- Jackie Jackie.
- Jackie här, kom.
- I Motor B (ett av våra två övernattningsrum) finns en godispåse. Hämta den, kom.
- Uppfattat, kom.
Tystnad.
- Niklas Niklas.
- Niklas här, kom.
- Jag hittar ingen godispåse i ditt rum, kom.
... osv osv osv ...
När man under drygt 96 timmar konstant bär runt och nästan enbart kommunicerar via komradio blir man skadad.

NU ska jag prata med älskling som ringde!
Han är btw med i tidningen idag. Min lilla kändis =)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0