Jackie


.. kommer om några veckor vara mitt namn!
Jag heter ju egentligen Jacqueline, men jag hatar det namnet och har alltid blivit kallad för Jackie. Imorgon ska jag skicka in alla papper och sen vips - två veckor senare är allt klart =)

Ha ha... Jag blev så fett jävla stött på av en kille på jobbet idag, rätt söt också. Det var så himla uppenbart alltså, men jag orkade faktiskt inte vara flirtig när jag står och städar med håret slarvigt uppsatt, utan smink och skitfula arbetskläder.
Och nyss ringde jag upp till Stockholms Stadsarkiv för att höra med en inbetalning som jag helt glömt bort. Hittade då mitt gamla kladdpapper med en killes nr, som hjälpte mig som fan innan Danmarksresan med att hitta en personakt som styrkte att jag varit dansk medborgare.. Så jag ringde upp. Han skulle ringa tillbaka när han hittat ärendet, gjorde så och sa "Jag tog bort den, du behöver inte betala". Sen frågade han mig FYRA gånger om det bara var därför jag ringt. Ja, sa jag... Lite halvflirtig. "Men ring mig om det skulle vara någonting Jag har tagit bort den här, så det kommer inte komma någon påminnelse, men som sagt - ring mig om det är någonting". Ha ha!!
Ja, jag har ju killens direktnummer och mejladress... Magnus heter han, och har världens sexigaste röst. =) Det kan man ju leva på ett tag.

Kaffe nu.

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en fortsatt trevlig måndag!

2008-02-25 @ 15:33:45
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0