Ont i nacken


Ja så går det när man somnar iklädd en hoodtröja med jättestor luva. Jag sov alltså på luvan vilket då medför att jag har riktigt jävla ont i det området idag.. Aj fan.

Och såklart så vaknar man med världens jävla finne på hakan.. Suck. Varför ska det alltid vara så när man ska ut och träffa folk? I vilket fall som helst.. Jag tror att jag sovit ut ganska ordentligt nu. Vaknade med ett ryck i soffan igår och insåg att jag missat typ halva filmen jag tittade på.. Åratal sen det hände senast.

Ikväll blir det i alla fall biomys med Virre. Skönt att bara sträcka ut sig i en mörk salong och känna sig lite gosig ett tag. Valet föll på filmen Juno, säkerligen en feelgood film med tillhörande moralkakor - och det passar ju utmärkt.
Innan dess blir det både en och två fikor. På tal om det så ska jag gå och dricka lite kaffe nu.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0