Studio Sex


Helgen har till stor del tillbringats under läslampan, vilandes.
Liza Marklunds Studio Sex avverkades igårkväll. Helt underbart bra bok. 357871-94
Nu avhandlas Henning Mankells Brandvägg.
Efter mitt Stieg Larsson maraton har jag blivit en riktig sucker för krimromaner. Känns kul att hitta en ny genre som man kan gotta sig åt att läsa. Att läsa en riktigt bra bok och totalt förlora sig från omvärlden - det är riktigt underskattat och en väldigt avkopplande och njutningsfull aktivitet tycker jag =)

Jag har sovit ut ordentligt. Jag har tittat på film, druckit några öl. Slappat och gått runt i mysbyxor. Känt mig totalt avkopplad och inte behövt oroa mig över tiden.
Har funnits mindre saker som jag gått och tänkt på och stört mig en aning på. Men jag tänker inte bli upprörd över något. Bestämde mig på en gång för att hantera det med lugn men samtidigt vara vänlig och bestämd. Trots allt så har jag en del att säga till om, det handlar ju om mig också. Och jag tänker inte vara del i något som inte känns bra.

Imorgon är det måndag igen och jobb. Måndagar är långa dagar för mig och imorgon kommer bli ännu längre eftersom jag ska få ta IC hela veckan också. Visserligen bara drygt fem, sex timmar mer - men även det ger pengar. Sen får vi se om det blir ett par fikor under veckan. Virre är given, sen kanske en med Jacky också? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0