Underbart


..fint väder utanför. Mina fötter är en aning jävla ömma, efter att gått upp kl 05, och jobbat fram tills för en dryga 45 min sen, då jag promenerade hem. Aoj..
Däremot fick jag en väldans trevlig överraskning bland all post, bland adressändringsblanketter och avtalspensionsval så fanns ett litet presentkort från H&M på 150 kr =)
Inte så mkt kanske, men jag hade tydligen handlat way mer än jag trodde förra året. Alltid kul att få gratis =)

Dagen har som sagt varit lång, men inte alls så seg som jag trott. Trots att jag somnade runt ett, halv två inatt var jag rätt pigg när jag drog till jobbet, och nu med faktiskt. Visst, jag hatar haggorna på Konsum... Och den mest irriterande gubben går runt och försöker låta käck och snacka skit med tanterna. Fattar dom inte själva hur krystade dom låter? Jag står knappt ut! Samt att en viss E jobbar där och det var så klart denna person som var den första jag mötte imorse. Visst, hon har inte gjort mig ett dyft men hon känner den andre E, som hatat mig från första stund och... jag vet inte. Känns störande bara.
Men, fan nästan 15 timmar extra denna vecka, plus att Cilla ringde idag och behövde mig på kvällspasset på onsdag, på mitt andra jobb. Jiihoo! Det känns så grymt skönt att tjäna stålar! =)

Jag ska fira denna dag med att strax ta mig en kaffe med min kära bror som kommer hit.
Under tiden ska jag låta detta söta flickebarn sätt punkt för detta inlägg =)

357871-95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0