Utomordentligt


..trött.
Varit dåligt på att uppdatera bloggen de sista dagarna, har sovit hos diverse vänner de senaste dygnen för att jag knappt orkat ta mig hem från jobbet. Så trött trött trött... Nu kom jag hem, efter att ha arbetat hur mkt som helst de senaste tre dagarna, och idag var nog fan värst. Från sju imorse till klockan tre utan en enda rast!
Igår var det samma, fast då var det bara att pallra sig till nästa jobb och sluta vid nio... Känner mig fruktansvärt utarbetad och mina fötter är som ömmande sår...

Men! Imorgon är det fredag, och dagen kommer vara sjukt jobbig och lång. Har drygt 6 objekt, om inte chefen hittar på flera, så jag kan ju glömma rasten imorgon med... =( men sen är det helg! Så underbart jävla sköööönt.
Fredagskvällen ska spenderas på stan med fika, Jacky och Virre. Sen blir det tjejmys här, har fixat massa skräckfilmer he he... Har tvättstuga på kvällen, måste nämligen tvätta upp alla skit inför flytten.
På lördag blir det fest! Ska bli jävla kul, det var ju ett tag sen man deltog i några festliga aktiviteter =)

Uppdatering följer... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0