Morgon


Gäsp!
Sitter och läser bloggar och lyssnar på Mix Megapol med en stor kopp kaffe och en snus.
Sovit väldigt ryckigt och vaknat nästan en gång i timmen och oroligt tittat på klockan.
Pratar i telefon med Marcus till minst klockan tolv varje natt och äter antihistamin för utslagen igen, som man blir sjukt trött av, plus allt annat som pågår i livet just nu.
Var livrädd att försova mig igen, som som ni ser lyckades jag sparka upp mig själv =)

Idag blir det städa,fixa hår, en sväng till mor och umgås med Anne. Sen kommer M. Då blir det mys för hela slanten!



Vackert. Så såg det ut på mornarna i Norrland.

Ha en bra morgon!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du får en härlig dag!

Må gott!

2008-07-15 @ 06:46:10
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Ellen

vilken härlig bild,,, vill bara ut på en långpromenad med en hund när jag ser den,, synd man inte har hund,, haha.....

2008-07-16 @ 09:15:02
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0