Glad Påsk?


Ja nu är det påsk, vilket innefattar ledighet.
Jag firar inte påsk, men jag firar ledigheten =)

Ikväll blir det lite umgås med flickorna, Virre är hos Zara och Håret uppe i Sthlm.
Imorgon blir det väl någon form av påsk-festlighet hos mi casa.

Hoppas Jacky har det nice uppe i Eskilstuna. Saknar dig och dina knasigheter! =D

Det snöar ute. Trodde våren var på väg. Men nix.
25 mars, also known as Våffeldagen, då - är det officiellt vår enligt hundraåriga stadgar. Gudars vad gött.

Ha det super mina kära små bloggläsare. Snart, jag lovar mycket snart, kommer det upp massa roliga pics.
Nu ska jag dra o dricka lite kaffe, sedan överlämna present till W & J.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0